דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רולר בליידס, פיטנס והשקר בינהם. 

מאת    [ 30/04/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 4571 פעמים ]

כאשר מדובר על אימון וכיף, רולר בליידס הוא כנראה הפתרון הכי טוב שקיים היום. אם חושבים על זה רולר בליידס הוא צורת פעילות ספורטיבית שבצורה הכי טובה מחטבת את שרירי הישבן והרגליים בלי לגרום נזק עקיף לברכיים (כמו במקרה של ריצה) ועובד גם על שרירי הבטן ומפתח את הגוף כולו, שלא כמו במקרה של אופניים, כאשר רוב העבודה מתבצעת ע"י הרגליים, אך נאמר לזכותם, שהעומס על הברכיים הוא המינימלי בין שלושת האפשרויות.

עם רולר בליידס ניתן להתחיל להחליק באחת הטיילות היפות שקיימות אצלנו בארץ בשפע, או במקרה של ישוב שלא יושב על ספת הים, באחד הפקרים היפים לא פחות שניתן למצוא בכל עיר. כמות האימונים האופטימלית על רולר בליידס, כשמדובר בפעילות אירובית מתמשכת, היא שלושה פעמים בשבוע ובאורך של כ-30 דקות בכל אימון. אבל אם הינכם חדשים בתחום, כדאי להתחיל מפעמיים בשבוע. בכמה שבועות הראשונות יש תקופת הסתגלות, שבמהלכה אתם הולכים להרגיש את השרירים שעובדים עליהם בזמן החלקה על רולר בליידס. כאשר אתם עושים את הצעדים הראשונים, אנו ממליצים להפסיק את הפעילות כאשר מתחילים להרגיש את התחושה של עייפות או כאבים בשרירים. אין צורך להוציא את כל העשן ביום הראשון, עד שהשרירים יפסיקו לכאוב יכול לעבור שבוע, ואז יצא מצב שתפספסו עוד אימון ותהליך ההסתגלות יתארך.

אם החלטתם להכנס לעולם הרולר בליידס, כדאי לקנות את הציוד המתאים בחנות רולר בליידס מקצועית שמתעסקת בתחום, ואם בעבר אנשים ידעו שכדאי לפנות לרשתות הספורט הגדולות ליעוץ, היום המצב נראה אחרת, רוב העובדים ברשתות הגדולות לא מכירים את תחום הרולר בליידס ולא מסוגלים לתת עזרה מקצועית! עובדה מעניינת שעלתה מסבב חנויות קטן שערכתי כאשר חיפשתי לעצמי רולר, ועל הדרך בדקתי עד כמה המוכרים מכירים את התחום. המוכרים השתמשו במונחים שאין להם מושג מה פירושם ויעדם והציעו דגמי רולר בליידס שבכלל לא מתאימים להחלקה לצורך אימונים חוזרים. אני רוצה לשים דגש ולהזכיר איך לבחור רולר בליידס, במאמר שכבר כתבתי בעבר. כי בחירת הרולר בליידס חשובה לא פחות מהתמדה באימונים. אם בחרתם כלי לא נכון לאימונים, זה לא הולך לתת לכם את הסיפוק ולא יעזור לכם להשיג את המטרה, שבמקרה שלנו זה - להיראות נפלאה לפני הקיץ.

קיימות הרבה ספקות וחששות לגבי השאלה המרכזית: מתי אני רואה את ההבדל? התשובה לשאלה זו אינה חד-משמעית, רולר בליידס אינה גלולת פלא, זה כלי שנותן את האפשרות שלדעתי היא האופטחמלית לפעילות ספורטיבית, במיוחד למזג אוויר ישראלי החם. אבל בכל זאת יש הערכה די טובה לשינויים. במידה והבן אדם אכן מתאמן בהתמדה, השינויים הראשונים יהיה ניתן לצפות כבר אחרי החודש הראשון. אני מקווה שבמאמר קצרצר זה הצלחתי להציג בפניכם חלון קטן לעולם גדול של הנאה וספורט לתקופת הקיץ הקרובה – עולם הרולר בליידס.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב